ایمیل مارکتینگ چیست
یک شنبه 20 مهر 1399 3:47 PM
بازاریابی ایمیلی با سرعتی چشمگیر تکاملیافته و بهعنوان یکی از امیدوارکنندهترین کانالهای بازاریابی ظاهرشده است. در قدیم صرفاً بهعنوان واسطهای برای برقراری ارتباط شخصی استفاده میشد، اما اکنون بازاریابی ایمیلی توسط تقریباً همه برندها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ایجاد ارتباط دربرند مورداستفاده قرار میگیرد.
بازاریابی از طریق ایمیل نوعی بازاریابی مستقیم است که از نامه الکترونیکی بهعنوان ابزاری برای برقراری ارتباط پیامهای تجاری یا جمعاآوری سرمایه به مخاطبانا استفاده میکند. به مفهوم گسترده خود، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال میشود، میتواند بازاریابی ایمیلی و یکی از استراتژی های آنلاین مارکتینگ در نظر گرفته شود. با آژانس دیجینتال مارکتینگ آوید همراه باشید.
بااینحال، این اصطلاح معمولاً برای اشاره به موارد زیر استفاده میشود:
بازاریابی ایمیلی دارای چندین مزیت اساسی نسبت به بازاریابی نامه سنتی است، ازجمله:
هزینه ایمیل مارکتینگ در مقایسه با سایر روشها ارزانتر است و از طریق دو راه میتوانید انجام دهید، راه اول که کاملاً فردی است و شخص خودش باید این کار را انجام دهد و راه دوم سپردن بهره مندی از پکیج دیجیتال مارکتینگ آوید میباشد.