0

تبلیغاتی هدفمند با چاپ سررسید تبلیغاتی

 
naghshonegarad
naghshonegarad
کاربر جدید
تاریخ عضویت : دی 1398 
تعداد پست ها : 14
محل سکونت : البرز

تبلیغاتی هدفمند با چاپ سررسید تبلیغاتی
چهارشنبه 25 دی 1398  12:43 PM

تبلیغاتی هدفمند با چاپ سررسید تبلیغاتی

خرید سررسید تبلیغاتی مستلزم  در نظر گرفتن استانداردهایی به خصوص می باشد. اگر در خرید سررسید تبلیغاتی به برخی از نکات واقف باشید می توانید با صرف کمترین هزینه سررسید تبلیغاتی با بالاترین کیفیت را به افراد جامعه هدف خود ارائه دهید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در خرید سررسید تبلیغاتی خود موفق نبودید و دیگر نسبت به این روش تبلیغاتی نا امید شده اید پیشنهاد می کنیم مدت زمانی را به مطالعه مقاله بهترین راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی اختصاص دهید.

ما قصد داریم شما را با تمامی نکات لازم که در خرید سررسید تبلیغاتی به شما کمک می کند آشنا سازیم. این که شما از چه سررسیدی، در چه زمانی، با چه ویژگی هایی برای امورتبلیغات خود استفاده می نماییدبسیار قابل اهمیت می باشد

المان های مهم در سفارش سررسید تبلیغاتی

شما در هنگام خرید سررسید تبلیغاتی باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید. در این قسمت به بررسی برخی موارد می پردازیم.

با رعایت این استانداردها می توانید سررسید تبلیغاتی با بهترین کیفیت چاپ نمایید و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی آن را به جامعه هدف خود ارائه دهید.

  • شناسایی جامعه هدف
  • اطلاع یافتن از تیراژهای مقرون به صرفه
  • اطلاعات کافی در مورد روش چاپی مناسب
  • مشخص نمودن فرمت چاپ اختصاصی یا عمومی
  • اطلاع یافتن از مناسب ترین فرمت صفحات داخلی
  • انتخاب بهترین صحافی
  • افکت های ویژه در سررسید تبلیغاتی

شناسایی جامعه هدف

نقش و نگاری های عزیز که دنبال کننده نقش نامه های ما هستند به خوبی می دانند اولین مرحله در امور تبلیغاتی مشخص نمودن جامعه هدف می باشد.

در خرید سررسید تبلیغاتی باید در درجه اول بدانید مخاطبان شما چه اشخاصی هستند چه ویژگی هایی دارند و متناسب با این ویژگی ها و مشخصات است که بهترین انتخاب را در ارائه هدیه تبلیغاتی داشت.

این شناخت باید همه جانبه باشد باید بدانید افرادی که تشکیل دهنده جامعه هدفتان هستند اکثرا در چه رده سنی می باشند؟ سطح تحصیلات آنها چطور است؟ و...

مهم ترین نکته سن افراد است شما در درجه اول باید بدانید افراد متشکل جامعه هدف شما چه سنی دارند و در چه گروه سنی قرار می گیرند.  زیرا با اطلاع یافتن از این مورد شما به راحتی می توانید بهترین رنگ، مناسب ترین طرح، بهترین ابعاد و... که متناسب با روحیات و سلیقه افراد است انتخاب نمایید.

به عنوان مثال اگر جامعه هدفتان متشکل از دانشجویان باشد طبیعتا به راحتی میتوانید تشخیص دهید که رده سنی آنها چیزی بین 18 الی 25 سال است.

حال با دانستن این رده سنی میدانید مناسب ترین رنگ، مناسب ترین جنس، مناسب ترین ابعاد، مناسب ترین طرح و... برای جامعه هدفتان چه چیزی است.

برای اطلاع یافتن از این اطلاعات شما باید هم نوع سازی کنید به این معنی که برای لحظه ای خود را به عنوان یکی از اشخاص جامعه هدفتان تصور نمایید.

شما باید به دنبال سررسید تبلیغاتی باشید که برای این گروه از افراد جامعه کاربردی است، پس از آنکه خود را جای یکی از افراد جامعه هدفتان تصور کردید باید به این فکر کنید که حال به چه نوع سررسیدی احتیاج دارید در این صورت می توانید بهترین انتخاب را برای سررسید تبلیغاتی داشته باشید.

اطلاع یافتن از تیراژهای مقرون به صرفه

در مورد محصولات چاپی هرچقدر تعداد افزایش یابد از لحاظ مبلغی مقرون به صرفه تر خواهد بود البته این یک قانون کلی است که مربوط به امور چاپی می شود.

در مورد خرید سررسید تبلیغاتی نیز همانند سایر محصولات چاپی با افزایش تیراژ قیمت هر تک محصول کاهش خواهد یافت، درواقع اگر تیراژ افزایش یابد شما در ازای خرید هر سررسید تبلیغاتی مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد.

اغلب تمامی شرکت های چاپ و تبلیغات این نکته را به مشتریان خود گوشزد می کنند. اما اگر بنا به هر دلیلی شرکت مورد نظر شما این اطلاعات را به شما انتقال نداد هوشمندانه تر رفتار نمایید و تیراژ سررسید تبلیغاتی را افزایش داده و از این طریق در ازای هر سررسید تبلیغاتی مبلغ کمتری را پرداخت نمایید.

اگر قصد دارید برای تبلیغ کسب و کارتان از سررسید اختصاصی مطابق سلیقه شخصی خود استفاده کنید نیز می توانید تعداد سفارش را بر روی 500 یا 1000 قرار دهید تا از این طریق با پرداخت اندک بیشترین سودآوری را داشته باشید.

البته در این مورد نیز کاملا طبیعی است اگر تیراژ کار خود را بیش از 500 یا 1000 انتخاب نمایید بیشترین سودآوری را خواهید داشت.

اطلاعات کافی در مورد روش چاپی مناسب

چاپ یک سررسید تبلیغاتی مهم ترین رکن تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش چاپ در گروی آگاهی یافتن از روش های مختلف چاپی می باشد.

روش چاپ باید باتوجه به جنس جلد سررسید تبلیغاتی انتخاب شود تا بیشترین ماندگاری را داشته باشد. سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بلند مدت در طول یکسال مورد استفاده مداوم قرار می گیرد پس در انتخاب چاپ باید بیشترین دقت را داشته باشید.

به این معنی که یک سال به صورت مداوم برای تنظیم قرار ملاقات، برنامه ریزی های شخصی مورد استفاده مداوم افراد جامعه هدف قرار می گیرد.

پس اصلا منطقی نیست اگر روش چاپی را برگزینید که دوام کمی دارد. فراموش نکنید که تبلیغات شما از طریق چاپ به جامعه هدفتان انتقال میابد پس باید روش چاپی را برگزینید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

معمولا بهترین روش های چاپی که در طول یک سال کوچک ترین آسیبی نمی بیند روش چاپ لیزر است. انتخاب بهترین روش چاپ وابسته به المان ها و پارامترهای مختلفی است که باید به تک تک این موارد واقف باشید.

مهم ترین عاملی که در چاپ سررسید تاثیر گذار است جنس جلد آن می باشد.هر نوع سررسید تبلیغاتی باتوجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارد نوع به خصوصی از چاپ را میطلبد.

اجازه دهید با ارائه مثالی این موضوع را شفاف سازی کنیم . به عنوان مثال اگر نوع جنس جلد سررسید انتخابی شما از جنس سلفون باشد قطعا شرایط به خصوصی را میطلبد.

شاید بارها و بارها در نقش نامه های مختلف به این موضوع اشاره شده باشد که بهترین نوع چاپ سررسید تبلیغاتی چاپ لیزر است اما قطعا چاپ لیزر در مورد جنس های مختلف از جلد سررسید تبلیغاتی از جمله جنس سلفونی مناسب نخواهد بود.

یا اگر سررسیدی با جلد جیر انتخاب کرده اید بهتر است از پلاک های آلومینیومی استفاده نکنید و برای ین محدودیت دلایل منطقی وجود دارد زیرا پرزهای کوچک موجود در سطح جلد سررسید باعث عدم ثبات و ماندگاری پلاک بر سطح سررسید خواهد شد و جدا شدن پلاک چاپی شما از سطح سررسید تبلیغاتی یک معضل به شمار می رود.

البته این مورد تا حد بسیاری به شرکت چاپ و تبلیغات و امکانات آن بستگی دارد اگر شرکت مورد نظر شما برای چاپ از بهترین متریال استفاده نماید قطعا این مشکلات به وجود نخواهد آمد.

 مشخص نمودن فرمت چاپ اختصاصی یا عمومی

همانطور که در مورد تقویم های تبلیغاتی نیز دو فرمت چاپ اختصاصی و عمومی وجود داشت برای چاپ سررسید تبلیغاتی نیز به همین شکل دو فرمت وجود دارد.

شما قبل از خرید سررسید تبلیغاتی باید تصمیم نهایی را برای فرمت چاپ سررسید تبلیغاتی به صورت عمومی و اختصاصی را داشته باشید.

قاعدتا این انتخاب به عوامل بسیاری بستگی دارد و قاعدتا یکی از مهم ترین فاکتورهایی که فرمت چاپی سررسید تبلیغاتی را مشخص می کند میزان بودجه ای است که به آن اختصاص داده می شود.

اگر از بودجه کافی برای تبلیغاتتان بهرمند هستید پیشنهاد میکنیم فرمت اختصاصی را برای چاپ سررسید تبلیغاتی خود انتخاب نمایید، زیرا این فرمت چاپی از قابلیت هایی برخوردار است و شما به راحتی می توانید المان های مورد نیاز را در سررسید تبلیغاتی خود ایجاد نمایید.

در مقابل اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید بهترین انتخاب برای شما فرمت چاپ عمومی است البته در مورد این فرمت چاپی محدودیت هایی وجود دارد و شما تنها می توانید مطابق استانداردهای موجود انتخاب نمایید.

البته محدودیت های چاپ عمومی بسیار اندک است و حتی با چاپ با فرمت عمومی نیز میتوانید تبلیغاتی همه جانبه داشته باشید که بسیار کارآمد است.

اطلاع یافتن از مناسب ترین فرمت صفحات داخلی

شما قبل از خرید سررسید تبلیغاتی باید بدانید فرمت مناسب برای صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی شما چه چیزی است. با آگاهی یافتن از فرمت صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی می توانید انتخابی هدفمند در این مورد داشته باشید.  

پیشنهاد می کنیم شما عزیزان قبل از خرید سررسید تبلیغاتی اطلاعات کافی در مورد صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی بیابید و از این طریق بهترین و مناسب ترین فرمت صفحات داخلی را برای سررسید تبلیغاتی خود انتخاب نمایید.

انتخاب بهترین صحافی

صحافی مهم ترین رکن سررسید تبلیغاتی است. سرسید تبلیغاتی حدود یک سال به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد پس داشتن کیفیت بالا در سررسید تبلیغاتی بسیار مهم است. یکی از المان های مهم در کیفیت سررسید تبلیغاتی صحافی آن می باشد.

اما اگر صحافی به درستی انجام نشود در نهایت تمام برگ های سررسید از هم جدا خواهد شد و در نهایت کاربران از آن استفاده ای نخواهند کرد.

در انتخاب نوع صحافی خود بیشترین دقت را داشته باشید. البته انتخاب روش صحافی به خودی خود قابل اهمیت است اما نکته حائز اهمیت متریال مورد استفاده در صحافی می باشد.

گاهی اوقات شما نهایت دقت را در انتخاب نوع صحافی خود خواهید داشت اما نتیجه مطلوبی را دریافت نخواهید کرد و این مورد تنها به جهت کیفیت پایین متریال مورد استفاده می باشد.

افراد سودجویی همواره در کمین هستند تا از هر موقعیتی سوء استفاده نمایند. در چاپ سررسید نیز به همین شکل افرادی هستند که به جای استفاده از متریال با کیفیت بالا ازمتریالی با کیفیت پایین استفاده می کند و این مورد در نهایت منجر به کیفیت پایین محصولات تبلیغاتی می شود.

پس لازم است حتما از پیشینه ی کاری شرکت تبلیغاتی که قصد خرید سررسید تبلیغاتی دارید را بدانید و از این طریق نسبت به کیفیت برتر محصول تبلیغاتی خود واقف خواهید شد.

منبع : " تبلیغاتی هدفمند با چاپ سررسید تبلیغاتی  "

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها