۱۰ مزیت وب سایت تعاملی (Interactive Website)
دوشنبه 11 شهریور 1398 11:57 AM
وب سایت های تعاملی دقیقا همان چیزی هستند که به نظر می رسند: وب سایت هایی که به کاربر اجازه می دهد تا با برخی از محتواها ارتباط برقرار کنند. این به معنای یک فرم تماس است که کاربر آن را پر کرده و به مالک سایت ارسال می کند. یا اینکه می تواند یک فرم باشد که کاربر را قادر به ارسال نظرات یا بازخورد می کند.در ادامه در این مقاله با ۱۰ مزیت وب سایت تعاملی (Interactive Website) نیز آشنا خواهید شد:
وب سایت های تعاملی ممکن است شامل عناصر واقعیت مجازی یا AI باشند. آنها همچنین ممکن است تورهای مجازی از اموال یا نمایش متحرک الگوهای آب و هوایی را آرائه دهند. مزیت سایت های تعاملی این است که تجربه کاربر را به صورتی جذاب ممکن می سازد. آنها عمدتا برای به حداکثر رساندن تعامل کاربر طراحی شده اند. تعامل کاربر نقش عظیمی در نرخ تبدیل دارد.
یکی از بزرگترین مزایای وب سایت های تعاملی، داده ها است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما همیشه دارای زبانه در داده ها هستید. تجزیه و تحلیل داده های موثر، می تواند باعث شود که شما بیشترین کمپین های بازاریابی را بگیرید.
توجه به نتایج می تواند به شما در بهبود محصول کمک کند و بازار مناسب را شناسایی کند.
وب سایت های تعاملی به شما امکان می دهد اطلاعات مفید را جمع آوری کنید که به شما کمک می کند تا شرکت خود را به شیوه ای مناسب تبدیل کنید. به عنوان مثال، یک وب سایت تعاملی دارای ویژگیهای مختلفی است که کاربر میتواند با آن ارتباط برقرار کند. شما می توانید آنچه که علاقه کاربر را جذب می کند و آنچه را که در صفحه خود نگه می دارد پیگیری کنید.
به طور مشابه، می توانید ببینید که کدام نوع تعامل برای مشتریان شما ارزشمند است، با ردیابی آنچه کلیک می کنید و اطلاعاتی که آنها ارائه می دهند. از سوی دیگر، وب سایت های تعاملی اغلب از آدرس های ایمیل، اطلاعات ایندکس و بیشتر از کاربران دریافت می کنند. شما می توانید از این داده ها برای دیدن افرادی که به سایت شما می آیند استفاده کنید.
هنگامی که شما یک وب سایت تعاملی ایجاد می کنید، کاربران خود را برای ارتباط با آنها نشان می دهید. ایجاد ارتباط با مشتریان برای ایجاد رابطه از ابتدا ضروری است. همچنین استاندارد برای تلاش های بازاریابی شخصی را تنظیم می کند.
بازاریابی شخصی بسیار مؤثرتر از مبارزات عمومی است. مشتریان دوست دارند با مارک ها در راه شفاف و صمیمی ارتباط برقرار کنند. آنها بیشتر به دنبال یک نام تجاری هستند که واقعا در آنها علاقه مند هستند. آنها علامت هایی را می خواهند که فقط می خواهند از یک سطح فروش اجتناب کنند.
شما می توانید از اطلاعاتی که از سایت تعاملی خود به دست می آورید برای استفاده از کمپین بازاریابی خود برای مخاطبان خود استفاده کنید. شما می توانید توصیه های محصول را برای برخی از مشتریان ارائه دهید، بر اساس این اطلاعات می تواند تصمیمات خرید را مطلع کنید و مشتریان موجود را حفظ کنید.
تعهد مشتری، به ویژه از طریق وب سایت شما به تنهایی می تواند سخت باشد. وب سایت های تعاملی، با این حال، می توانند تعهداتی را که از بازدیدکنندگان عبور می کنند، دریافت کنید. هنگامی که یک بازدیدکننده با یک وبسایت ارتباط برقرار می کند، یا با ارائه اطلاعات ایندکس یا ارسال محتوا، احتمالا بعدا به وبسایت باز خواهد گشت.
آنها حتی ممکن است سایت شما را به دیگران منتقل کنند. این به این دلیل است که آنها زمان و یا اطلاعات شخصی خود را در سایت خود سرمایه گذاری کرده اند. این نوع از تعهد مشتری ارزشمند است، زمانی که به ایجاد روابط مشتری کمک می کند.
هنگامی که شما در یک وب سایت تعاملی سرمایه گذاری می کنید، کیفیت و تعداد لینک های سایت شما را افزایش می دهد.
پیوندهای پشتیبانی هر لینک در وب جهانی است که بازدیدکنندگان را به سایت شما ارسال می کند. به دست آوردن لینک های با کیفیت به این معنی است که افراد بیشتری شانس بیشتری برای حرکت به وب سایت شما دارند.
هنگامی که یک مشتری یک تجربه مثبت تعاملی با وب سایت شما داشته باشد، بیشتر احتمال دارد که سایت خود را در سیستم عامل های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید. این سهام به عنوان یک لینک با ارزش است. آنها همچنین لینک های با کیفیت بالا هستند زیرا آنها از مشتریان ارزشمند می آیند.
گوگل وب سایت ها را بر اساس سطح اقتدار خود می سنجد. سایت های معتبرتر دارای اتوماسیون (SEO)، محتوای غنی و استنادات محلی هستند. گوگل همچنین از سایت هایی که برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده اند، سود می برد.
رتبه بندی بالاتر Google به این معنی است که شما در لیست های جستجو بالا می روید. کسب و کارها در رتبه بندی بالا قرار می گیرند، زیرا افراد بیشتر احتمال دارد روی لیست های صفحه اول کلیک کنند. هنگامی که Google متوجه شده است که شما یک شبکه سالم از لینک ها داشته باشید، به لطف وب سایت تعاملی شما، آن را بالاتر از شما رتبه بندی کنید.
تقویت مقام دیجیتال شما به معنای ترافیک ارگانی بیشتر خواهد بود. این می تواند کمپین های تبلیغاتی فعلی شما را تحت تاثیر قرار دهد، و به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری (ROI) خود در تلاش های بازاریابی دیجیتال. همچنین می تواند ترافیک گرانقیمت را به سایت شما هدایت کند، شانس خود را برای به اشتراک گذاشتن بیشتر و تبدیل بیشتر افزایش دهد.
دیدگاه نام تجاری همه چیز است، مهم نیست که صنعت شما بخشی از آن هستید. بیشتر تلاش های بازاریابی در مورد کسب و کار شما دیده می شود. بیشتر قابل مشاهده است که شما به عنوان یک نام تجاری، شانس بالاتر شما برای رشد پایگاه مشتری شما است.
با یک وب سایت تعاملی، شما همچنین نام تجاری خود را با تکنولوژی تعاملی و جذاب مرتبط کنید. مردم برای مارک های که صنعت را رهبری می کنند گرسنه هستند. یک سایت تعاملی می تواند به شما کمک کند تا این موضوع را متوجه شوید.
وب سایت های تعاملی معمولا دارای میزان بازدهی نسبت به سایت های غیر تعاملی هستند. میزان جست و جو چند نفر است که به سایت شما هدایت می شوند و پس از آن بلافاصله ترک می کنند. نرخ بازيابي بالا مي تواند از نداشتن وب سايت، محتواي غيراستاندارد و عدم بهينه سازي حاصل شود.
اگر بازدیدکنندگان سایت شما سرگرم کننده هستند پس از توقف آنها، بیشتر احتمال دارد در وب سایت خود قرار بگیرند. اگر آنها با محتوای تعاملی خود درگیر یا تحت تاثیر قرار گیرند، ممکن است احتمال بیشتری برای تصمیم گیری در خرید داشته باشند. این می تواند به طور کلی نرخ تبدیل بالاتر را منجر شود. و یک نرخ تبدیل بالاتر بالاتر به معنای حاشیه سود بیشتر است.
وب سایت های تعاملی برای محتوای غنی و جذاب خود شناخته شده اند. محتوا ضروری است، هر دو در وب سایت شما و در سراسر مبارزات بازاریابی. مهم است که محتوای مرتبط، مفید و معتبر داشته باشیم. محتوای بهتر نیز می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر Google کمک کند.
یک وب سایت تعاملی از جانب طبیعت شما را برای تولید محتوای هدفمند می برد. شما به طور خودکار از شر اطلاعات ناخوشایند رها می شوید و بر روی تجربه کاربر متمرکز می شوید. به عنوان یک نتیجه، محتوای وب سایت شما بهترین در بازار خواهد بود. محتوای واقعی می تواند به شما این رتبه بندی های بالا را بدست آورد. اما همچنین می تواند کاربران را تحت تأثیر قرار دهد و مسائل محتوا را در گذشته مورد توجه قرار دهد.
در پایان روز، وب سایت های تعاملی در مورد کاربر هستند. آنها با تعامل در ذهن طراحی شده اند. سایتی که در مورد کاربرش در این مورد فکر می کند بسیار متفاوت از آن چیزی است که نمی کند. سایت های غیر تعاملی ممکن است تجربه کاربر خوبی داشته باشند.
برای مثال، ممکن است به راحتی حرکت کنند. آنها ممکن است دارای محتوای غنی باشند که کاربر را از طریق تصمیم خرید اطلاع داده و به آنها هدایت می کند. اما آنها ممکن است این پیوند نهایی را به طور کامل از بین ببرند. تعامل شامل کاربر است. این کار را مجبور نمیکند که کاربر هر کاری را انجام دهد، اما به کاربران اجازه می دهد که دست کمی داشته باشند.
علاوه بر این، نقطه تعامل این است که کاربر احساس راحتی، آگاهی بیشتر و پشتیبانی بیشتری داشته باشد. بازدیدکنندگان سایت شما این تاکید را بر آنها اعمال خواهند کرد. و آنها آن را دوست دارند در حقیقت، آنها بیشتر برای بازگرداندن بیشتر و ارسال دوستان خود نیز اقدام خواهند کرد.
در این مرحله، شما ممکن است فکر کنید: ثبت نام کنید. چگونه سحر و جادو از سایت های تعاملی را مهار کنم؟ قطعا ممکن است مسئولیت وب سایت خود را بر عهده بگیرد. پس از همه، شما می توانید به راحتی با ترکیب یک فرم تماس، وب سایت خود را بیشتر تعاملی کنید. با این حال، بهترین وب سایت های تعاملی از طرف کارشناسان ظاهر می شود. شما مجبور نیستید این کار را تنها انجام دهید – به کارشناسان اعتماد کنید.
سرمایه گذاری در یک تیم طراحی وب حرفه ای به بزرگترین ROI سال مالی خود می دهد. طرفداران اطمینان حاصل خواهند کرد که طراحی تعاملی شما کاربر را درگیر می کند، رتبه بندی بالای گوگل را به شما می دهد و شما را به ترافیک نیاز می دهد.
یک وب سایت تعاملی می تواند کسب و کار شما را در روش های بی شماری. نه تنها این وب سایت ها تجربه کاربر را به حداکثر برسانند، بلکه همچنین نرخ های انتقال و ترافیک را مدیریت می کنند. آنها همچنین به شما در ایجاد محتوای مناسب برای سایت شما کمک می کنند. با طراحی تعاملی، می توانید به نحوی که نیاز دارید متوجه شوید.
شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.