خصوصیت گوگل ادوردز در بازاریابی
دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 3:00 PM
بعضی از کاربران به صورت مستقیم علاقهای به شرکت در رویداد شما ندارند. اما در دستهی مخاطبین هدف شما قرار میگیرند (مثلا به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارند یا میخواهند بیشتر دربارهی آن بدانند و یا با یک شرکت برای دریافت مشاوره صحبت کنند). این نوع کاربران را ابتدا باید تشویق کنید که در دورهی شما شرکت کنند. پس آماده باشید که در متن تبلیغ به ارائهی تخفیف به آنها اشاره کنید و یا به آنها پیشنهاد دهید که با شما تماس بگیرند و از شما مشاوره بخواهند. در واقع، پروسه کمی طولانیتر خواهد شد اما احتمالا مخاطبین بیشتری را میتوانید جذب کنید.