پاسخ به:شخصیت سیاسی و عرفانی حضرت امام(ره)
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1396 8:27 PM
به طور كلی، برایندی كه انسان از مطالعه روش كار دستگاه های تبلیغاتی غرب به دست می آورد این است كه انقلاب اسلامی را به عنوان یك حركت سیاسی ساده، ناچیز جلوه دهند و با نفوذ معنوی حضرت امام (رحمه الله) مبارزه كنند. البته در خارج از مرزهای ایران، تنها گروهی كه تاثر شدید و صحیحی از شخصیت حضرت امام (رحمه الله) پیدا كرده اند و هنوز هم در كشورهای غربی به گونه ای عمل می كنند كه گویی بسیجیان اول انقلاب هستند فقط و فقط شیعیان حزب الله لبنان می باشند. من در طول این چند سال، با قشرهای سنی و شیعی از كشورهای مسلمان و غیر مسلمان متعددی برخورد داشته ام. تنها یك قشر به گونه ای صحبت می كردند كه حتی ما، كه خودمان در متن انقلاب بوده ایم، سخنانشان برایمان تعجب آور بوده است كه چطور یك نفر این قدر شیفته حضرت امام (رحمه الله) می گردد؛ آن ها همه هویت خودشان را در امام می بینند. البته منظورم تنها لبنانی هایی نیست كه اكنون با اسرائیل درگیر هستند، بلكه منظورم آن هایی است كه بیرون رانده شدند و آواره شدند و به ناچار در كشورهای غربی رفتند در آن جا مشغول كار شدند.
ترکی زبان قربون صدقه رفتنه داریم که: گوزلرین گیلهسین قاداسین آلیم که یعنی درد و بلای مردمک چشات به جونم …!.