آموزش نرم افزار جلسات آنلاین
یک شنبه 3 خرداد 1394 1:02 PM
لینک دانلود نرم افزار (نسخه 32 و 64 بیت) از طریق صندوق پیام به مدیران محترم ارسال شده است.
1- نحوه ورود:
پس از نصب نسخه مربوطه، نرم افزار را باز کنید و وارد منوی Connections شده و گزینه Connect را کلیک نمائید.
در صفحه باز شده، آدرس سرور و کلمه عبور (که از طریق صندوق پیام برایتان ارسال شده) به همراه نام کاربری خود در راسخون، وارد نمائید.
2- صحبت کردن:
جهت اجازه گرفتن برای صحبت در جلسه، بر روی نام کاربری خود کلیک راست کرده و گزینه Request Talk Power را انتخاب کنید.
3- تنظیمات صدا:
- جهت تنظیم نحوه صحبت کردن، از حالت خودکار به دستی، وارد منوی Settings و سپس Options شوید.
در تب Capture ، حالت Push-To-Talk را انتخاب کرده و در باکس مقابل آن، یکی از کلیدهای روی کیبورد را فشار دهید. (بطور مثال Z)
در این صورت، بعد از دریافت اجازه از مدیر جلسه، با نگه داشتن دکمه انتخاب شده در بالا (Z)، می توانید صحبت کنید.
- جهت ارتقاء کیفیت و قدرت صدای میکروفون خود، وارد Control Panel شوید و مسیر زیر را طی کنید:
Sound / Recording / Properties / Levels
در این قسمت مطابق با تصویر ذیل، مقادیر را تغییر دهید: