پاسخ به:دوره آموزشی آیین نگارش
دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 9:01 AM
جلسه :
نشستن برای رسیدگی و گفت وگو درباره یک موضوع یا مسئله
در ساختارهای اداری جلسه این گونه تعریف می شود:
- گردهمایی مدیران ، صاحب نظران یا کارکنان بر اساس وظایف محوله د رمحل معین و زمان مشخص به منظور رسیدگی به یک
مسئله اداری و یا اجتماعی و جست وجو برای یافتن راه حل مناسب برای آن و یا اتخاذ تصمیم درباره نحوه اجرای امری خاص
ارکان جلسه :
-0 اعضای جلسه
-2 دستور جلسه
-3 زمان جلسه
-4 مکان جلسه
سازمان جلسه :
-0 رئیس
-2 اعضا
-3 دبیر
امکان دارد هر یک از اعضای جلسه با حق رأی باشد یا نباشد/ رئیس حتما جزء اعضای جلسه است.
مدیرتالارلطیفه وطنزوحومه