0

مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»

 
nargesza
nargesza
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آبان 1392 
تعداد پست ها : 10707
محل سکونت : اصفهان

پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
پنج شنبه 21 اسفند 1393  4:36 PM


نقل قول shirdel2

بنام خدا

مزایای تبلیغ برای جامعه

درمورد تبلیغات ، آراء و عقاید متفاوتی بیان شده است . عده ای که فاقد بینش لازم و دقیق هستند تبلیغات را دروغ نیرنگ ، نا لازم ، نا مفید و حتی مضر به حال جامعه و صنعت می دانند . اما کسانی که با مبانی علمی تبلیغ آشنا هستند و آن را به طور درست درک کرده اند آثار و مزایای زیر را برای تبلیغ بر می شمارند .

 

1-تبلیغات به اشاعه اطلاعات و تعالی فرهنگ عمومی کمک می کند .

2-تبلیغات باعث افزایش فروش ، سود ، سهم بازار ، سرعت گردش سرمایه ، اعتبار و حیثیت کالا می شود .

3-تبلیغات حجم داد وستد را افزایش داده باعث رونق بازار می شود .

4-تبلیغات باعث تنوع محصول و نوآوری می شود .

5-تبلیغات برخورد کاسب کارانه را به برخورد علمی و اقتصادی مبدل می کند .

6-تبلیغات هزینه های حمل و نقل و توزیع را کاهش می دهد .

7-تبلیغات محدوده ی جغرافیایی بازار را گسترش می دهد .

8-تبلیغات تقاضای جدید خلق میکند .

9-تبلیغات رسانه ها را سازمان می دهد و تقویت می کند .

10- تبلیغات باعث عادت در مشتریان می شود .

11- تبلیغات در مصرف کننده اعتماد ایجاد میکند .

12- تبلیغات باعث شفاف شدن بازار می شود .

 

 

مثلاً اینطور میگن که اگه کالا یا خدماتشون خوب بود انقدر نمی گفتن. لازم نبود انقدر تبلیغ کنن مردم می رفتن کالاشونو می خریدن. پس یه مشکلی داره.


 

تشکرات از این پست
omiddeymi1368 liasam
دسترسی سریع به انجمن ها