پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
پنج شنبه 21 اسفند 1393 4:15 PM
سری اول
1- چرا گاهی اوقات تبلیغات باعث ایجاد اختلال در زندگی اجتماعی و خانوادگی و .... افراد می شود؟ در صورت لزوم مثالی ارائه دهید.
الف: مصرف گرایی رو توی خونواده ها میبره بالا.
ب: چشم و هم چشمی زیاد میشه.
ج: حس رقابت برای خرید کالاهایی که حتی بهش نیازی نیست، زیاد میشه و رقابت منفی و مخرّب رو بوجود میاره.
د: قناعت در رندگی کمرنگ میشه.
هـ: تولید ملی و داخلی، افت میکنه.
و: حرص بعضیا رو در میاره(مثل تبیلغات مزخزف همراه اول!!!!! یا تبلیغات توی بعضی سایتا که تا کلیک میکنی 2000 تا صفحه تبلیغ باز میشه!!!!)
2- شما به شخصه کدام یک از انواع، راه ها و اهداف تبلیغات را می پذیرید و سرمایه گذاری بیشتر روی آن مورد را توصیه می کنید؟
تبلیغات جراید(مجلات و روزنامه ها)، تبلیغات ایمیلی
واسه كسي خاك گلدون باش،
كه اگه به آسمون رسيد،
بدونه ريشهاش كجاست ...