پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
چهارشنبه 20 اسفند 1393 3:52 PM
در صورتي که خانواده اي قدرت خريد کالاي تبليغ شده را نداشته باشد، کودکان و حتي بزرگسالان، تفاوت وضعيت خود با آنچه در آگهي ها نشان داده مي شود را درک مي کنند و اينجا است که شکاف هاي اجتماعي برملا مي شود و احساساتي چون سرخوردگي، ناکامي، نداشتن تعلق به محيط اجتماعي و انتقام گيري در افراد جامعه شکل مي گيرد. در اين ميان قوانين و مقررات حمايت از حقوق مصرف کنندگان کودک يا وجود ندارند يا به درستي اجرا نمي شوند و اين امر آسيب پذيري آنان را در برابر آگهي ها افزايش مي دهد.