0

مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»

 
mohammadtorres
mohammadtorres
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 21972
محل سکونت : مازندران

پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
چهارشنبه 20 اسفند 1393  3:51 PM


بسياري از صاحبان و ارائه دهندگان کالاها و خدمات، بخش قابل توجهي از سرمايه خود را صرف تبليغات و به ويژه آگهي هاي تلويزيوني مي کنند و انتظار دارند در ازاي مبلغي که صرف تبليغ محصول يا خدمت خود مي کنند، بر ميزان مشتريان آنها افزوده شود. اما در اين ميان عوامل متعددي بر چگونگي و ميزان تاثيرگذاري تبليغات تجاري نقش دارد.

از سوي ديگر مخاطبان را مي توان براساس عوامل گوناگون به دسته هاي مختلف تقسيم کرد که يکي از اين عوامل سن است. ميزان اثرگذاري پيام هاي ارتباطي از جمله آگهي هاي تجاري بر هر يک از گروه هاي سني متفاوت است. پاکدهي نسبت به شدت تاثير اين پيام ها روي کودکان ابراز نگراني مي کند و مي گويد؛ اين گروه سني از يک سو نسبت به مسائل کلان اجتماعي و شرايط اقتصادي خانواده خود اطلاعات کمتري دارند و از سوي ديگر از توانايي لازم براي پردازش آگهي و انطباق آن با واقعيت برخوردار نيستند در نتيجه مي توان گفت اين عوامل تاثيرپذيري کودکان را در برابر تبليغات افزايش مي دهد

مدیر تالارهای ورزش

تشکرات از این پست
nargesza liasam omiddeymi1368
دسترسی سریع به انجمن ها