پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
سه شنبه 19 اسفند 1393 11:03 AM
تبليغات ريشه درزندگی اجتماعی انسان ها دارد و عملی است که در آن فروشنده يا توليد کننده با انجام فعاليت هايي سعی میکند که خريدار بالقوه را از وجود اين محصول آگاه کند. اين عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود و همواره درصد زيادي از سود حاصل، صرف هزينه هاي تبليغاتي مي شود. تبليغات از فعاليت هاي مهم و حساس در زمينه توليد محصولات بوده و از عوامل تأثيرگذار در رقابت با ساير توليدكنندگان، حفظ و افزايش بازار فروش محسوب مي شود.