پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
دوشنبه 18 اسفند 1393 1:01 AM
4- حد و مرز تبلیغ
اندازه و حد تبلیغات رو باید به عوامل دیگری ربط دهیم :
عواملی مانند:
زمان تبلیغات *هزینه* تاثیر گذاری
طبق قانون هر تبلیغی باید بر اساس یک اصول و قانونی انجام بگیره شاید شما هم در میان یک فیلم که تبلیغات میاد برخوردید تبلیغاتی که بعضا بمدت 10 الی 15 دقیقه بطول میکشه و ادم از نگاه کردن به تلویزیون پشیمون میشه این دیگه یک حد بالای تبلیغ است که بنظ من بجای اینکه تاثیر مفیدی از اون تبلیغات بزاره تبلیغات منفی میزاره
در کل تبلیغات نه باید زیاد باشند که باعث ناراحتی مخاطب شود و نه کم که نشه برای انتخاب یک محصول یا خرید از بین چند گزینه نتوان انتخاب خوبی انجام داد
Android , iOS , Windowsphone , Symbian , Java, Mobile Review ,Learning