اینفوگرافیک: تغییر لوگو شرکتهای بزرگ در طول زمان
لوگو یا نشانه، نمادی است برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه به امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه یا شرکت هستند و در واقع بخشی از هویت آنها را به شمار میروند. آرم ها در هر جایی که آن موسسه یا شخص یا رویداد حضور داشته باشند، به نمایش گذاشته میشوند.
نگاهی به لوگوی اولیه کمپانیهای مختلف بیندازید تا متوجه تغییرات آنهای طی سالهای مختلف فعالیت آنها شوید:
حتی شرکتهای بزرگ دنیا نیز لوگو خود را پس از مدتی تغییر میدهند؟ دلیل تعویض لوگو میتواند به تغییر در سیاستهای کلی شرکت، تغییر فناوری یا شاید هم تغییر نگرش مدیرعامل تازه وارد ایجاد شود. در ادامه مقاله سیر تکامل لوگو شرکتهای مطرح دنیا از جمله اپل، مایکروسافت، IBM، BMW و غیره را مشاهده خواهید کرد.