پاسخ به:مسئول مقالات و محتوای سایت راسخون، میهمان صندلی داغ
شنبه 29 شهریور 1393 12:05 PM
سلام و عرض ادب
1. سوالی که دارم اینکه به نظر شما کابرای 7 ساله ی سایت کجا هستند ؟ چه اتفاقی افتاده که درسایت حضور ندارند ؟ ؟ ؟
2.آیا با تلاش دلسوزانه و بی وقفه ی مسئولین و کارمندان سایت ، بدون حضور کاربران هفت ساله میتوان به آرمان و هدف نهایی راسخون در سایت دست یافت یا خیر ؟
3. به نظر شما از بین 2 مدیر خوب و خوب تر کدام یک لایق مدیریت هستند ؟
4. به نظر شما اگر مدیری در برابر اعتراض کاربرها سکوت پیشه نکند و حتی برای رضایت کاربران استعفا بدهد ، همانند 2 سال پیش راسخون در همین تاریخ ، برای این کار چه اسمی میتوان گذاشت ؟ شرافت ؟ انسانیت ؟ آرمان ؟ علاقه ؟ فداکار ؟ ...؟ ...؟ ...؟
5. در آخر هم میخواستم از شما سوال کنم که کمال چیست ؟
با احترام
با سلام به شما دوست عزیز
1- در پاسخ به دوست دیگری هم عرض کردم که یکی از مهم ترین نقطه ضعف های سایت راسخون مبحث ارتباط با کاربرانه. سایت های دیگه ای رو میشناسم که خیلی محتوای ضعیف تری دارند اما بخاطر بها دادن به کاربر (بقول خودمون قربون صدقهی کاربر رفتن) در جذب و حفظ کاربر از ما موفق تر عمل می کنند. در جلسات مسوولین راسخون هم بنده چندین بار این مشکل رو مطرح کردم. البته این مشکل رو متوجه شخص خاص یا واحد خاصی نمیدونم. کثرت اشتغالات واحد روابط عمومی بهشون امکان ارتباط بیشتر با کاربران رو نمیده. و ممکنه خستگی ناشی از کثرت اشتغال باعث بشه هنگام ارتباط با یک کاربر لبخند از گوشهی لبشون کنار بره. پیشنهاد مشخص من برای رفع حل این مشکلات اینه که یا قسمت انجمن از روابط عمومی جدا بشه یا اینکه کارمندان بیشتری به قسمت روابط عمومی اضافه بشن. فکر کنم اینجوری مشکل حل بشه.
2- یقیناً بدون حضور کاربران ثابت و قدیمی هیچ سایتی موفق نیست.
3- جواب روشنه.
4- مدیر اینچنینی حتماً مدیر لایقی است. بنده به عنوان یک مدیر در سایت راسخون دوست دارم چنین مدیری باشم.
5- کمال انسان در لقاء الله است و بس. (این دیگه شعار نبودا ، واقعیت بود) ان شاء الله همگی با هم به اینجا برسیم.
موفق باشید