مقايسه مهارت خلاقيت در دانشجويان سال اول تا چهارم کارشناسي پرستاري
سه شنبه 26 فروردین 1393 12:09 PM
مقايسه مهارت خلاقيت در دانشجويان سال اول تا چهارم کارشناسي پرستاري |
مشيرآبادي زينب,سيدفاطمي نعيمه*,بريم نژاد ليلي,حقاني حميد,يزداني زنوز مهين |
* مرکز تحقيقات مراقبت هاي پرستاري، دانشگاه علوم پزشکي تهران، تهران، ايران |
مقدمه: آموزش پرستاري مسوول ايجاد محيطي است که بتواند يادگيري دانشجويان و کسب مهارت هاي شناختي، عاطفي و روان حرکتي را تسهيل نمايد. امروزه ارايه مراقبتي ماهرانه و چند بعدي در محيط ها و بخش هاي مختلف، يک ضرورت است. دانشجويان پرستاري در محيط آموزشي براي انجام وظيفه به عنوان مراقبين باليني سالم، شايسته، بصير و نوآور، در محيطي که اطلاعات و موقعيت باليني دايما تغيير مي کند، آماده مي شوند. در بحبوحه انفجار اطلاعات بهداشتي ضروري است دانشجويان به ابزارها و تجربياتي مجهز شوند که به آنها بياموزد چگونه فکر کنند، تا فهم و يادگيري مادام العمر را ارتقا دهند. هدف اين مطالعه، تعيين و مقايسه مهارت خلاقيت و مولفه هاي آن در دانشجويان سال اول تا چهارم دوره کارشناسي پرستاري بود. |
كليد واژه: مهارت خلاقيت، دانشجوي پرستاري، آموزش |
نسخه قابل چاپ |