یه پیشنهادی درمورددرنظرگرفتن امتیازشرکت نمودن مدیران درقرعه کشی فروشگاه قایل بشوید،حال این درنظرگرفتن امتیازمثلاشرکت دادن دوباردرقرعه کشی ویاشانس برنده شدن بیشترباشه یابه طریق دیگری که خودتان صلاح می دانید اقدام شود،باتشکر
با سلام دوباره
من با نظرتان مخالفم چون حق کاربرانی که مدیر نیستند ضایع میشه یعنی چی مدیران در قرعه کشی دو بار شانس برنده شدن داشته باشن بقیه کاربرا یک بار این تبعیض باعث بی انگیزه شدن بقیه کاربران میشه این باید طوری باشه هرکس حسنه بیشتری پرداخت کنه شانس برنده شدنش بیشتر باشه نه اینکه چون مثلا من مدیر تالارم چند بار شناس برنده شدن داشته باشم
سلام به شما
منم همينو ميگم ولي در حال حاضر هر کسي کمترين خريد رو داشته باشه شانس بيشتري داره
سلام و عرض ادب حضور شما. ضمن قدردانی از همه شما بزرگواران احتراما نظری ذیل پست های مربوطه در این پست ارایه می گردد.
ببینید دوستان، همونطور که می دونید قرعه کشی ماهانه به صورت سیستمی است و اصلا دستی انجام نمیشه، به این صورت که پس از بسته شدن فاکتورها و اتمام زمان خرید، تعداد برنده ها در هر محصول به سیستم ارایه میشه و خود سیستم تمام مراحل قرعه کشی رو انجام میده، لذا شانس قرعه کشی هم حسب خرید در فاکتورها برای سیستم تعریف شده و در قرعه کشی لحاظ میشه، در نتیجه از میان تمام خریداران و نظر به تعداد خرید ایشان، قرعه کشی بدون دخالت انسان انجام میشود.
اما مدیر و کاربر و اینها برای سیستم تعریف نشده و نمی تونه تعریف بشه، چون در قرعه کشی، تعداد خرید و شانس بیشتر مبنی بر تعداد خرید مهم است. اینکه چه کسی برنده میشه میتونه از بین کسانی باشه که بیشترین خرید رو داشتن و می تونه اونهایی که تک خرید یا چند خرید داشتن برنده بشن که معمولا از همه عزیزان در میان برندگان بوده اند.
در کل ضمن تشکر از همه ی شما عزیزان، ان شاالله اگر بتوانیم اتاق فکر راسخونی ها را راه اندازی کنیم، میشه این موضوع رو مورد بحث و نظر عزیزان در اولین جلسه قرار داد تا بهترین نتیجه حاصل بشود.