پاسخ به:سوالات، انتقادات و پیشنهادات با روابط عمومی
چهارشنبه 28 تیر 1396 9:25 AM
مسوول محترم روابط عمومی
باسلام واحترام
یه پیشنهادی درمورددرنظرگرفتن امتیازشرکت نمودن مدیران درقرعه کشی فروشگاه قایل بشوید،حال این درنظرگرفتن امتیازمثلاشرکت دادن دوباردرقرعه کشی ویاشانس برنده شدن بیشترباشه یابه طریق دیگری که خودتان صلاح می دانید اقدام شود،باتشکر
با سلام دوباره
من با نظرتان مخالفم چون حق کاربرانی که مدیر نیستند ضایع میشه یعنی چی مدیران در قرعه کشی دو بار شانس برنده شدن داشته باشن بقیه کاربرا یک بار این تبعیض باعث بی انگیزه شدن بقیه کاربران میشه این باید طوری باشه هرکس حسنه بیشتری پرداخت کنه شانس برنده شدنش بیشتر باشه نه اینکه چون مثلا من مدیر تالارم چند بار شناس برنده شدن داشته باشم
سلام به شما
منم همينو ميگم ولي در حال حاضر هر کسي کمترين خريد رو داشته باشه شانس بيشتري داره
گفتم که خدا مرا مرادی بفرست ، طوفان زده ام راه نجاتی بفرست ، فرمود که با زمزمه ی یا مهدی ، نذر گل نرگس صلواتی بفرست