پاسخ به:سوالات، انتقادات و پیشنهادات با روابط عمومی
چهارشنبه 28 تیر 1396 4:28 AM
مسوول محترم روابط عمومی
باسلام واحترام
یه پیشنهادی درمورددرنظرگرفتن امتیازشرکت نمودن مدیران درقرعه کشی فروشگاه قایل بشوید،حال این درنظرگرفتن امتیازمثلاشرکت دادن دوباردرقرعه کشی ویاشانس برنده شدن بیشترباشه یابه طریق دیگری که خودتان صلاح می دانید اقدام شود،باتشکر
با سلام دوباره
من با نظرتان مخالفم چون حق کاربرانی که مدیر نیستند ضایع میشه یعنی چی مدیران در قرعه کشی دو بار شانس برنده شدن داشته باشن بقیه کاربرا یک بار این تبعیض باعث بی انگیزه شدن بقیه کاربران میشه این باید طوری باشه هرکس حسنه بیشتری پرداخت کنه شانس برنده شدنش بیشتر باشه نه اینکه چون مثلا من مدیر تالارم چند بار شناس برنده شدن داشته باشم
فرمایشتون متین،نظرهرشخصی محترمه
دوست عزیز
وهمشهری گرامی
فعلاکه مدیران ازکاربران هم پایینترهستنددرسایت،مگه نه آقای قریشی؟مگه نه،منگنه،مگه نه،منگنه
مدیرتالارلطیفه وطنزوحومه