پاسخ به:تشویق و تنبیه دانش آموزان؛ چه وقت و چگونه؟
یک شنبه 12 آذر 1391 1:01 PM
این دومقوله برمی گرددبه نحوه بازخوردوانعکاس بچه اینکه پذیرش اون ازدوعمل تشویق وتنبیه چگونه است ؟ حداقل بایدیکبارهرکدومشوامتحان کرد البته تنبیه خوب نیست امادرمواردیکه بخواهیم به کودک بیاموزیم که کارش درست نیست ازاین عمل استفاده می نمائیم تابه اشتباه خودشش پی ببرد مواردتشویق هم کارحسنه ای است (البته نه حسنه راسخون)چه بسا نیازبه تشویق هم نباشدامابایک بارتشویق نیروی محرکه ای درقوای فکری ومغزی وعملی طرف ایجادمی کنیم که غیرقابل تصوراست واورابه مسیری که مورددلخواهمان است هدایت خواهیم کرد.موفق وپیروزباشید
مدیرتالارلطیفه وطنزوحومه