پاسخ به: تحقيقات اقتصاد كشاورزي
پنج شنبه 23 آذر 1391 12:16 AM
5 : تحقيقات اقتصاد كشاورزي 1388; 1(2):77-90. |
اندازه گيري قدرت بازار و کارايي هزينه توليد و توزيع گوشت گاو و گوساله در ايران |
عليجاني فاطمه*,صبوحي محمود |
* دانشگاه زابل |
در اين مطالعه ساختار بازارهاي گوشت گاو و گوساله داخلي با استفاده از معادله هاي همزمان با روش سازمان صنعتي تجربي نو بررسي شد. داده هاي مطالعه مربوط به دوره (1350-1385) بوده و از شاخص هرفيندال به عنوان يک متغير در معادله حاشيه بازار استفاده شده است. |
كليد واژه: قدرت بازار، گوشت قرمز، شاخص هرفيندال |
نسخه قابل چاپ |
أَلْعِلْمُ ثَلاثَةٌ: أَلْفِقْهُ لِلاَْدْیانِ، وَ الطِّبُّ لِلاَْبْدانِ،وَ النَّحْوُ لِلِّسانِ. .