0

معرفی موتور سیکلت

 
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

RADISSON 150 Type 1
جمعه 12 آبان 1391  6:19 PM

 

RADISSON 150 Type 1



 

ویژگی های رادیسون 150 تیپ 1:.

.
.

.

.

 

رینگ های سادۀ پره ای؛


 زین با روکش ساده؛


 دیسک ترمز دایره ای؛

.

..



ویژگی های عمومی موتورسیکلت های رادیسون 150:..

.

.




فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور ایجاد تعادل بیشتر فرمان و قدرت مانور بیشتر راکب دقیقاً مشابه هوندا ویو (Honda Wave)


بالانسر فرمان:
استفاده از بالانسر داخل فرمان به منظور تعادل بهتر فرمان و قدرت مانور بیشتر دقیقا مشابه هوندا ویو


دمپرها و ضربه گیرها:
کلیۀ قطعات ضربه گیر و دمپرها از لاستیک به جای PVC ساخته شده است که حاصل آن طول عمر بیشتر، لرزش کمتر قطعات و جلوگیری از ترک خوردن و شکستن قطعات خواهد بود. بیش از 30 قطعه دمپر در این موتورسیکلت استفاده شده است.  


تیوب و تایر:
تیوب: استفاده از بیوتیل به جای لاستیک طبیعی که باعث عدم نفوذپذیری هوا به خارج می شود و تیوب به مرور زمان کم باد نخواهد شد.


تایر: تایر برگرفته از دانلوپ تی تی 900  (DUNLOP TT 900). استفاده از لاستیک طبیعی در ساختار تایر برای بالابردن سطح ایمنی تا حد ممکن و جلوگیری از لغزش در پیچ ها و جاده های لغزنده و بهبود ضریب ترمزگیری.


کاورهای لاکی و جعبه کلاه:
ساخته شده از مواد ABS نو و PP به جای مواد بازیافتی (ریسایکل)


کمک های جلو و عقب:
کمک های جلو و عقب با برند KCPCO

زنجیر:
از نوع 428H به جای 420L (ضخامت و پهنای بیشتر 4 طرف پرس به جای 2 طرف پرس)


سبد:
طراحی شده به صورت اختصاصی برای موتورسیکلت های رادیسون به صورت آپشنال

صفحۀ سنجشگرها:
دقیقاً مشابه هوندا و مجهز به نشانگر دیجیتال مصرف بنزین و مسافت سنج دیجیتال


نوع و طرح انجین:
استفاده از انجین بزرگ طرح ویـو به جای انجین های کوچک:
استفاده از انجین بزرگ به جای انجین کوچک. بیش از 15 قلم از قطعات اصلی و حساس انجین توسط دفتر شرکت کویر در چین تهیه و به شرکت تولید کننده انجین جهت مونتاژ ارسال می گردد. انجین مذکور دارای برند  KCPCO  می باشد.

قدرت انجین:
قدرت بیشتر به میزان  6.8  کیلووات در مقایسه با توان تقریبی 5 کیلووات انجین های کوچک ؛  سرعت، دوام و طول عمر بیشتر ؛ لرزش و استهلاک کمتر ؛ با دو سیستم کلاچ

 این انجین بر مبنای انجین تقویت شدۀ 125 سی سی طراحی و ساخته شده است. این طراحی بر خلاف انجین های‌ کوچک است که اساساً بر مبنای حجم واقعی 90 و یا 110 سی‌سی طراحی شده اند. انجین های کوچک، فقط با افزایش قطر سیلندر به 125 سی سی افزایش حجم داده شده اند...

.

استفاده از این انجین، سرعت تقریبی موتورسیکلت را به 120 کیلومتر در ساعت می رساند.

طریقه شناسایی انجین طرح ویو با نمونه هـای مشـابه:
اتصال پوسته کارتل به شاسی بوسیله 3 عدد پیچ به جای 2 عدد، ارتفاع کمتر و عرض بیشتر پوسته استارت


ست سوئیچ:
مغزی سوئیچ سربی به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد.
کلید از جنس برنج به جای آهن جهت جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن


جعبه ابزار:
جعـبه ابـزار 5 تـکه با کیـفیت مرغوب.

.




باتری:
KOYO  (برند تایوان و سـاخت تـایوان). باتری از نوع  Maintenance Free  به صورت خشک و بی نیاز از تعمیر. 4 آمـپر ساعت به جای 3 آمپر ساعت.


ست کامل چراغ:
صفحه و شیشۀ ساخته شده از مواد پلی کربنات به جای PMMA (دگالون) به معنای مقاوم در برابر حرارت و با قابلیت عدم تغییر رنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و تماس با بنزین.

.

 

زین:
ساخته شده از ابر سرد 750 گرم و کفی با مواد PP نو به جای بازیافتی. بازشدن زین به صورت لولایی از جلو. دارای محفظۀ زیر زین    

شاسی و دوشاخ عقب:
تنها شاسی موجود ساخته شده از روی نمونۀ اصلی هوندا ویو ژاپن می باشد که از فاصله بیشتر کـف انجین نـسبت به سطح زمین برخوردار است. نتیجۀ این نوع طراحی و ساخت را می توان در لرزش کمتر و طول عمر و استحکام بیشتر مشاهده نمود.  


اگزوز:
دوجداره و با رنگ آمیزی داخلی جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت هوا. با وزن 4000 گرم (در مقایسه با 3000 گرم محصولات مشابه)

بوق:
تنها شرکت استفاده کننده از بوق با تکنولوژی ژاپن، روش تشخیص این نوع بوق ها با بوق های متفرقه، وجود پرچ به جای پیچ در پشت بوق است. دارای کیفیت صدای بهتر و طـول عـمر بیشـتر

 

یا صاحب الزمان

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها