رمز موفقیت صادرات ایران خودرو توسعه برند ملی است
پنج شنبه 11 آبان 1391 7:27 AM
|
|||
به گزارش ایکوپرس، مهندس جواد نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در آستانه روزملي صادرات با بيان اين مطلب گفت: اگر بخواهيم به اين ترتيب محصولات خودرا به بازار هاي بين المللي صادر کنيم، بايد همه همدوش هم تلاش و نقش خودرا دراين فرآيند ايفا کنيم. وي با اشاره به اين که امروز حضور در عرصه جهاني يک شعار نيست، افزود: مهم ترين مزيت صادراتي ما برندهاي ملي ايران خودرو (سمند ، رانا و دنا) است، زيرا به راحتي مي توانيم براي صادرات آن ها تصميم گيري کنيم . مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو به نقش ديپلماسي فعال در توسعه صنعتي کشور اشاره کرد و اظهارداشت: صنعت خودروي ايران بر بال ديپلماسي مي تواند سهم خود را در بازارهاي جهاني توسعه دهد. مهندس نجم الدين تاکيدکرد: ايران خودرو براي موفقيت هرچه بيشتر در بازار هاي جهاني نيازمند همکاري وزارت امور خارجه است و در اين ميان سفارت خانه هاي ايران در خارج از کشور داراي نقش محوري هستند. وي تاکيد کرد: سفرا به عنوان نمايندگان ايران در کشور هاي خارجي مي توانند فضا را براي حضور فعال تر صنعت خودروي ايران و به خصوص گروه صنعتي ايران خودرو درخارج از مرزها فراهم کنند. مهندس نجم الدين، رفع موانع صادرات خودرو را نيازمند تعامل دولت و توليد کنندگان در اين بخش دانست و گفت: لازمه جهاني شدن افزايش کيفيت، تنوع محصول و گسترش خدمات پس از فروش است. |
آنروز .. تازه فهمیدم ..
در چه بلندایی آشیانه داشتم... وقتی از چشمهایت افتادم...