پاسخ به:مقالاتی در مورد بیمارستان
دوشنبه 29 خرداد 1391 3:27 PM
5 : بيمارستان بهار و تابستان 1389; 9(2-1 (مسلسل 34)):33-42. |
بررسي کيفيت ارگونوميک سيستم اطلاعات بيمارستاني ايران و مقايسه آن با سه نرم افزار ديگر از ديدگاه کاربران |
صفدري زهرا,درگاهي حسين,شاه مرادي ليلا* |
* دانشکده پيراپزشکي، دانشگاه علوم پزشکي تهران |
سابقه و هدف: ارزيابي يک سيستم اطلاعات، بدون تحليل درک کاربران آن سيستم غير ممکن است. رضايت کاربر به عنوان ضمانت اجراي موفق يک سيستم اطلاعات محسوب مي شود. توجه به زمينه استفاده از سيستم اطلاعاتي (کاربر، وظيفه، تجهيزات و محيط)، نوع کاربر و تجربه کامپيوتري کاربر در ارزيابي کيفيت ارگونوميک سيستم هاي نرم افزاري ضروري است. به همين منظور در اين پژوهش کيفيت ارگونوميک نرم افزارHIS ايران با سه نرم افزار ديگر مقايسه مي شود. |
كليد واژه: ارزيابي، سيستم اطلاعات بيمارستاني، کيفيت ارگونوميک، کيفيت نرم افزار، استاندارد ايزومتريک 9241 |
![]() |
نسخه قابل چاپ |