پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:36 AM
7 : نوآوري هاي آموزشي زمستان 1385; 5(18):171-202. |
سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان |
شريفي حسن پاشا* |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد رودهن |
تحقيق حاضر در مورد يك گروه نمونه 368 نفري از دانش آموزان مقاطع و رشته هاي تحصيلي در شهر تهران انجام گرفت كه به روش تصادفي انتخاب شده بودند. داده هاي تحقيق با اجراي پرسشنامه خود- تنظيمي و نگرش سنج در مورد دانش آموزان گروه نمونه جمع آوري شد. پس از تجزيه و تحليل داده ها نتايج زير به دست آمد: |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |