پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1391 11:35 PM
7 : نوآوري هاي آموزشي بهار 1389; 9(33):163-186. |
تاثير آموزش مهارت هاي اجتماعي بر سازگاري اجتماعي و عملکرد تحصيلي دانش آموزان ديرآموز |
به پژوه احمد*,سليماني منصور,افروز غلامعلي,غلامعلي لواساني مسعود |
* دانشگاه تهران |
هدف اصلي پژوهش حاضر، بررسي تاثير آموزش مهارت هاي اجتماعي بر سازگاري اجتماعي و عملکرد تحصيلي دانش آموزان پسر ديرآموز است؛ به اين منظور، 50 دانش آموز پسر ديرآموز پايه دوم (7 تا 9 سال) به روش نمونه گيري تصادفي از شهر خدابنده در استان زنجان انتخاب شدند و با استفاده از طرح آزمايشي پيش آزمون و پس آزمون در دو گروه آزمايشي و کنترل مورد سنجش قرار گرفتند. |
كليد واژه: آموزش مهارت هاي اجتماعي، سازگاري اجتماعي، عملکرد تحصيلي، دانش آموزان ديرآموز |
نسخه قابل چاپ |