پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1391 11:27 PM
2 : نوآوري هاي آموزشي زمستان 1389; 9(36):29-49. |
ميزان درگيري برنامه درسي فارسي دوره ابتدايي (پايه سوم و چهارم) با مهارت هاي سواد خواندن بر اساس مطالعه بين المللي پرلز (PIRLS) |
ديبايي صابر محسن,جعفري ثاني حسين,آيتي محسن |
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. |
كليد واژه: درگيري، تحليل محتوا، برنامه درسي، سواد خواندن، مهارت هاي درک مطلب |
نسخه قابل چاپ |