0

بانک مقالات مدیریت بازرگانی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
شنبه 16 اردیبهشت 1391  3:20 PM

 1 : كاوش هاي مديريت بازرگاني پاييز و زمستان 1388; 1(2):1-30.
 
الگوي پذيرش بانکداري اينترنتي توسط مشتريان
 
محمودي ميمند محمد,فروزنده دهكردي لطف اله,احمدي نژاد مصطفي
 
 
 

هدف از انجام اين تحقيق ميداني بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري اينترنتي است. اساس چارچوب مفهومي اين تحقيق را مدل تکامل يافته پذيرش فن آوري تشکيل مي دهد و جامعه آماري آن، كليه مشتريان بانک ملي ايران در شهرستان تهران است كه با استفاده از روش نمونه گيري تصادفي، 202 نفر از مشتريان به عنوان نمونه انتخاب شده اند. با استفاده از مدل يابي معادلات ساختاري، اعتبار مدل مورد تاييد قرار گرفته و بر اساس نتايج تحليل، مسير ارتباط متغيرهاي اين تحقيق نيز تاييد شده است. يافته هاي اين پژوهش نشان مي دهد که ادراک از مفيد بودن و ادراک از امنيت، بيشترين تاثير را در پذيرش بانکداري اينترنتي توسط مشتريان دارند.

 
كليد واژه: بانکداري اينترنتي، (ادراک از) مفيد بودن، (ادراک از) سهولت کاربرد، ريسک ادراکي، مدل يابي معادلات ساختاري
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها