پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:36 AM
3 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) زمستان 1387; 7(29):51-68. |
توانمندسازي کارکنان: محتوا، ماهيت، روش ها و کارکردها |
طبرسا غلامعلي,آهنگر نرگس |
امروزه سازمان ها هم از درون و هم از بيرون مورد هجوم قرار مي گيرند. از نظر بيروني ،جهاني شدن ،ظهور پديده فناوري اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونيک و.پاسخ گويي سريعي را از سازمان ها مي طلبد. از جنبه دروني، کارکنان توقع خود را از سازمان افزايش داده اند و طالب کار غني تر ،خوديابي و خود شکوفايي بيشتر هستند. در اين ميان، داشتن نيروي انساني توانا و کارآمد که بنياد ثروت ملي و دارايي هاي حياتي سازمان به حساب مي آيند، منافع بسياري براي سازمان ها ،شرکت ها و بنگاه هاي اقتصادي به دنبال خواهد داشت. |
كليد واژه: توانمندسازي کارکنان، کفايت نفس، احساس عجز اکتسابي، سطوح توانمندسازي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |