پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:31 AM
4 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) بهار 1389; 9(1 (پياپي 34)):59-75. |
تاثير کيفيت خدمات و تصميم گيري مشتري بر ارزش ويژه شناسه |
روستا احمد,مدني فاطمه* |
* دانشكده مديريت و حسابداري، دانشگاه شهيد بهشتي |
امروزه توجه به شناسه (برند) و به کارگيري راهبردهاي شناسه سازي نه تنها در حوزه توليد بلکه در حوزه خدمات جايگاه ويژه اي دارد. کيفيت نيز به عنوان يکي از عوامل مهم و ضروري در اين بحث مطرح مي شود. مطالعات مربوط نشان مي دهد در شناسه سازي خدمات، بعد کيفيت نقش قابل توجهي دارد. |
كليد واژه: کيفيت خدمات، تصميم گيري مشتريان، شناسه، ارزش ويژه شناسه |
نسخه قابل چاپ |