پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:22 AM
2 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) بهار 1388; 8(30):29-48. |
بهبود ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري توسط ايجاد تصور از مزيت هاي کارکردي و غيرکارکردي (مطالعه موردي: بانک ملت) |
ديواندري علي,حقيقي محمد,اله ياري اشكان*,باقري تينا |
* دانشكده مديريت، دانشگاه تهران |
منبع اصلي ارزش آفريني برند (هم براي سازمان و هم براي مشتري) در ذهن مشتريان بالقوه و بالفعل نهفته است. بنابراين، براي بهبود وضعيت برند، تمرکز بر جايي غير از ذهن مشتريان، امري نادرست خواهد بود. البته آشکار است که کنترل مستقيم ذهنيت مشتريان امري غيرممکن است. در اين راستا، اين مقاله درصدد است تا رابطه علي بين تصورات از مزيت هاي کارکردي و غيرکارکردي حاصل از تعاملات فعاليت هاي ايجاد برند، با شناخت برند (به صورت مطالعه موردي در بانک ملت) را نمايان سازد. |
كليد واژه: ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري، شناخت برند، مزيت هاي کارکردي، مزيت هاي غيرکارکردي، فعاليت هاي ايجاد برند |
نسخه قابل چاپ |