پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:20 AM
10 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) پاييز 1388; 9(32):183-202. |
بررسي تاثير فناوري اطلاعات بر توسعه صادرات صنايع کوچک و متوسط در ايران |
عميد امين,غمخواري سيده معصومه* |
* دانشكده مديريت و حسابداري، دانشگاه شهيد بهشتي |
صنايع کوچک و متوسط بخش مهم و ضروري اقتصاد هر کشوري را تشکيل مي دهد. صنايع کوچک و متوسطي که مايل به بهره برداري از گسترش بازار هستند بايد زيرساخت هاي لازم را بوجود آورند. در اين ميان، نقش فناوري اطلاعات، بسيار حايز اهميت است. با بهره گيري از فناوري اطلاعات، مديريت ارتباط با مشتريان به نحو موثري ارتقا مي يابد، فرايندهاي عملياتي تحقق يافته و كارآيي و اثربخشي سازمان افزايش پيدا مي کند. |
كليد واژه: فناوري اطلاعات، توسعه صادرات، صنايع کوچک و متوسط |
![]() |
نسخه قابل چاپ |