پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
جمعه 22 اردیبهشت 1391 9:34 PM
2 : مطالعات فرهنگي و ارتباطات بهار 1386; 3(8):17-39. |
عنوان: استراتژي توسعه کارآفريني در بخش فرهنگ (مطالعه صنعت بازيهاي رايانه اي) |
احمدپوردارياني محمود,علايي سوسن |
در عصر حاضر از کارآفريني به عنوان نيروي محرکه رشد و توسعه اقتصادي و مهم ترين عامل ايجاد اشتغال تعبير مي شود. بدين لحاظ اکثر دولتها کارآفريني را به عنوان يک استراتژي توسعه ملي پذيرفته و اقدامات بسياري براي توسعه آن انجام داده اند. چندي است در کشور ما نيز حمايت از کارآفريني محور سياستهاي دولت قرار گرفته و در قوانين توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به آن توجه ويژه اي مبذول شده است. |
كليد واژه: استراتژي، کارآفريني، ايجاد اشتغال، بخش فرهنگ، صنعت بازيهاي رايانه اي |
نسخه قابل چاپ |