پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:36 PM
6 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) پاييز 1387; 15(55):113-139. |
تهديدهاي رسانه اي و مديريت بحران |
نقيب السادات سيدرضا* |
* دانشگاه علامه طباطبايي |
هرگونه چالشي که در برهه اي خاص متوجه جامعه اي شود، در اصطلاح درقالب بحران جاي مي گيرد. مديريت موقعيت بحران، دست کم در پنجاه سال اخير، به عنوان راهبردي کاربردي و کلاسيک براي خاموش کردن انتقاد در رسانه ها کاربرد داشته است و انتظار مي رود رسانه نيز آن را بپذيرد و با آن همگام شود. البته نمي توان ادعا کرد تمام بحران ها رسانه اي هستند، اما بسياري از آنها از طريق رسانه ها ايجاد مي شوند. |
كليد واژه: افکار عمومي، بحران، بحران و امنيت، جنگ رسانه اي، رسانه |
نسخه قابل چاپ |