پاسخ به:بانک مقالات رشته کودکان استثنایی
جمعه 1 اردیبهشت 1391 2:07 PM
1 : پژوهش در حيطه كودكان استثنايي بهار 1386; 7(1 (پياپي 23)):1-18. |
تاثير آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهاي اجتماعي دانش آموزان با اختلال کاستي توجه و بيش فعالي |
به پژوه احمد*,غباري بناب باقر,علي زاده حميد,همتي علم دارلو قربان |
* دانشگاه تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بعد از تقاطع چمران، دانشکده روان شناسي و علوم تربيتي |
هدف: پژوهش حاضر به منظور بررسي تاثير آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهاي اجتماعي دانش آموزان با اختلال کاستي توجه و بيش فعالي انجام شده است. |
كليد واژه: فنون کنترل خود، مهارتهاي اجتماعي، اختلال کاستي توجه و بيش فعالي |
نسخه قابل چاپ |