پاسخ به:بانک مقالات علوم اجتماعی
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 10:20 AM
1 : علوم اجتماعي و انساني دانشگاه شيراز پاییز 1381; 18(2 (پیاپی 36)):2-12. |
مقايسه خود ادراكي دانش آموزان عادي، تيزهوش مدارس تيزهوشان و دانش آموزان تيزهوش مدارس عادي |
خير محمد,جوكار بهرام |
هدف از تحقيق حاضر، بررسي تاثير نوع مدرسه بر خود ادراکي دانش آموزان با سطوح مختلف هوشي است. تحقيقات نشان داده اند، سطح عملکرد و ساختار مدرسه اي که دانش آموزان در آن مشغول به تحصيل اند؛ تاثير بسزايي بر خود ادراکي آنان دارد. به همين لحاظ، از مسايلي که دست اندرکاران نظام تعليم و تربيت، در هر جامعه، با آن مواجه هستند، اين است که آيا بايد دانش آموزان سطوح مختلف را در مدارس جداگانه طبقه بندي کنند؟ و در صورتي که چنين جداسازيهايي صورت گيرد، اين تفکيک چه تاثيري بر خود ادراکي دانش آموزان دارد؟ |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |