پاسخ به:بانک مقالات علوم اجتماعی
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 10:14 AM
7 : علوم اجتماعي و انساني دانشگاه شيراز بهار و پاییز 1379; 16-15(2-1 (پياپي 31-30)):85-96. |
بررسي ارتباط بين مولفه هاي يادگيري خود - نظم داده شده با هوش |
حسيني نسب سيدداوود,رامشه سيدمحمدحسين |
براي بررسي اين موضوع که آيا بين مولفه هاي يادگيري خود - نظم داده شده و هوش ارتباطي وجود دارد يا خير، 100 دانش آموز پسر و 96 دانش آموز دختر از مقطع راهنمايي و 65 دانش آموز پسر و 77 دانش آموز دختر از مقطع دبيرستان، در شهر تهران انتخاب شدند و به پرسشنامه "راهبردهاي انگيزشي براي يادگيري و آزمون ماتريس هاي پيشرونده ريون" پاسخ دادند. |
كليد واژه: |
نسخه قابل چاپ |