پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1391 3:18 PM
6 : فصلنامه تعليم و تربيت پاييز 1386; 23(3 (مسلسل 91)):165-180. |
نقش شبكه هاي اجتماعي در باز توليد نابرابري آموزشي |
شارع پور محمود* |
* گروه علوم اجتماعي، دانشگاه مازندران |
شكي نيست كه موفقيت آموزشي هر دانش آموزي تا حدودي وابسته به ويژگي هاي فردي اوست، اما نبايد فراموش كرد كه دانش آموز به عنوان عضوي از مدرسه، خانواده و اجتماع، ممكن است به منابع و حمايت هاي مختلفي دسترسي داشته باشد كه در موفقيت آموزشي او تاثير مهمي بيافريند. |
كليد واژه: |