پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
شنبه 9 اردیبهشت 1391 10:38 PM
1 : دانشور رفتار آبان 1385; 13(19 (ويژه مقالات روان شناسي 7)):1-10. |
مقايسه توانايي هاي هماهنگي ديداري - حرکتي، دقت و توجه، هوش، اختلالات يادگيري و اختلالات رفتاري کودکان نارس و عادي |
مهري نژاد سيدابوالقاسم* |
* دانشگاه الزهرا |
هدف تحقيق حاضر، مقايسه توانايي هماهنگي ديداري - حرکتي، دقت و توجه، هوش، اختلالات يادگيري و اختلالات رفتاري در کودکان نارس متولد شده و عادي بود. 250 دانش آموز نارس متولد شده با 250 دانش آموز عادي به وسيله آزمون هاي بندر - گشتالت، تولوزپيرون، وکسلر کودکان، مايکل باست و راتر مورد آزمون قرار گرفتند. |
كليد واژه: هماهنگي ديداري - حرکتي، نارسي، توجه، هوش، اختلال يادگيري، اختلالات رفتاري |
نسخه قابل چاپ |