پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 2:23 PM
3 : مدرس علوم انساني پاييز 1386; 11((پياپي 55) (ويژه نامه مديريت)):57-80. |
تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي مطالعه موردي: فرآورده هاي گوشتي (سوسيس) |
حسن قلي پور طهمورث*,ميري سيدمهدي,مروتي شريف آبادي علي |
* دانشگاه تهران، تهران، ايران |
تقسيم بازار با شبکه هاي عصبي مصنوعي، سابقه طولاني در دنيا ندارد. به طور عمده، اين روش در دنيا، از چندين سال پيش در مديريت گردشگري به صورت گسترده آغاز گرديد و پس از آن به ساير حوزه هاي بازاريابي نيز سرايت کرد. امروزه اين روش در کنار روشهاي آماري از شايعترين شيوه هاي تقسيم بندي مشتريان بوده و روزبه روز در حال گسترش است. |
كليد واژه: تحليل خوشه اي، تقسيم بازار، شبکه هاي عصبي مصنوعي |
نسخه قابل چاپ |