پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:25 PM
2 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) تابستان 1390; 15(2 (پياپي 71)):21-46. |
بررسي عوامل موثر بر تعهد و رفتار خريداران در بازاريابي صنعتي |
بابائي زكليكي محمدعلي*,راكعي اصفهاني پريسا |
* گروه مديريت، دانشكده علوم اجتماعي، دانشگاه الزهرا، تهران، ايران |
تعهد در روابط بين خريدار و فروشنده صنعتي يک مبحث مهم در حوزه بازاريابي رابطه مند است. از جمله منافعي که بازاريابان از تعهد شرکت هاي خريدار صنعتي کسب مي کنند، بروز رفتارهاي مطلوب آنان است که به کاهش هزينه ها و افزايش سود شرکت هاي فروشنده منجر مي شود. |
كليد واژه: روابط خريدار و فروشنده صنعتي، تعهد خريدار، رفتار خريد صنعتي |
نسخه قابل چاپ |