پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 10:23 PM
6 : علوم و فناوري اطلاعات پاييز 1387; 24(1 (پياپي 55)):143-172. |
نگرشي بر درگاه هاي فراگيري الكترونيكي |
زوارقي رسول* |
* گروه کتابداري و اطلاع رساني، دانشگاه تبريز |
درگاه ها، که عمري به قدمت تقريبي ده سال دارند، در تمامي حوزه هاي خدمات الکترونيکي گسترش يافته اند که فراگيري الکترونيکي نيز يکي از اين خدمات است. اين درگاه ها با قابليت هاي اطلاعاتي و ارتباطي کارآمدي که دارند، توانايي جامه عمل پوشانيدن به مفاهيم نوين فراگيري چون سازنده گرايي، فراگيري فعال و مشارکتي را دارا هستند. در اين مقاله سعي مي شود آخرين تجارب، نظريات و مفاهيم در باب درگاه هاي آموزش الکترونيکي مطرح و نکات و مراحلي که بايد در طراحي چنين درگاه هايي مورد توجه واقع شوند بيان و وضعيت ايران و جهان در اين زمينه بررسي شود. |
كليد واژه: درگاه هاي الكترونيكي، آموزش الكترونيكي، درگاه هاي آموزشي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |