پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
چهارشنبه 30 فروردین 1391 6:34 PM
5 : آموزش عالي ايران پاييز 1388; 2(2 (پياپي 6)):119-136. |
کارايي نهادهاي آموزش هنري بر بنيان متغيرهاي اقتصادي |
آزاده فر محمدرضا* |
* دانشکده موسيقي، دانشگاه هنر تهران |
فراهم آوري اطلاعات واقعي از جامعه نقطه آغازين حرکت در نهادهاي آموزشي و پژوهشي مدرن است. بر اساس اطلاعات واقعي به دستامده از جامعه مورد مطالعه برنامه هاي آموزشي و پژوهشي به صورت متناوب تنظيم، و به روزرساني مي شوند. حوزه جغرافيايي مورد مطالعه در چنين نهادهايي بنا به مسوليت تعريف شده براي آنان در دو سطح کشوري و بين المللي صورت مي گيرد. اين اطلاعات پس از جمع آوري و پردازش قابل تبديل به دو گونه بسته آموزشي و پژوهشي خواهد بود. در اين مقاله دو مدل چين و امريکا در اجراي اين سيستم معرفي و با نمونه ارايه شده توسط نگارنده براي دانشکده هاي موسيقي دانشگاه هاي انگلستان مقايسه مي گردد. |
كليد واژه: آموزش هنري، پژوهش هنري، جامعه شناسي واقع گرا، نظام هاي آموزشي، بهداشت رواني اشتغال |
نسخه قابل چاپ |