پاسخ به:مقالات روانشناسی
جمعه 22 اردیبهشت 1391 7:09 PM
6 : مطالعات روانشناسي تربيتي پاييز و زمستان 1389; 7(12):113-130. |
بررسي رابطه بين درونگرايي- برونگرايي و منبع کنترل با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر |
ياسمي نژاد پريسا*,دبير مريم,گل محمديان محسن |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد دزفول |
هدف پژوهش حاضر، بررسي رابطه بين درونگرايي- برونگرايي و منبع کنترل با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر مقطع سوم راهنمايي و طرح پژوهش از نوع همبستگي بود. جامعه آماري شامل کليه دانش آموزان دختر پايه سوم راهنمايي شهرستان اسلام آباد غرب در سال تحصيلي 90-89 بود. نمونه مورد مطالعه 280 نفر از دانش آموزان بود که با روش نمونه گيري خوشه اي چند مرحله اي انتخاب شدند. |
كليد واژه: درونگرايي- برونگرايي، منبع کنترل، پيشرفت تحصيلي |
نسخه قابل چاپ |