پاسخ به:مقالات روانشناسی
جمعه 22 اردیبهشت 1391 10:19 AM
3 : مطالعات روان شناختي زمستان 1388; 5(4):47-65. |
ادراک از ساختار کلاس با پيشرفت تحصيلي رياضي: نقش واسطه اي متغيرهاي انگيزشي و شناختي |
حجازي الهه*,نقش زهرا,سنگري علي اكبر |
* دانشگاه تهران |
هدف پژوهش حاضر بررسي اثر واسطه اي متغيرهاي انگيزشي (سودمندي ادراك شده، اهداف پيشرفت) و شناختي (راهبردهاي خود نظم بخش) در رابطه بين ادراك از ساختار كلاس (وظايف انگيزشي، حمايت خود مختارانه و ارزشيابي تبحري) و پيشرفت رياضي بوده است. |
كليد واژه: ادراک از ساختار کلاس، اهداف پيشرفت، راهبردهاي خود نظم بخش و سودمندي ادراک شده، پيشرفت رياضي |