پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 5:22 PM
3 : روان شناسي باليني زمستان 1388; 1(4):21-30. |
مقايسه گروه درماني مبتني بر هوشياري فراگير توام با آموزش مهارت هاي مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و اضطراب صفت |
عطايي نخعي آسيه*,قنبري هاشم آبادي بهرام علي,مدرس غروي مرتضي |
* دانشگاه فردوسي مشهد، مشهد، ايران |
مقدمه: اين پژوهش با هدف بررسي تاثير گروه درماني مبتني بر هوشياري فراگير با آموزش مهارتهاي مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و اضطراب صفت در دانشجويان اجرا گرديد. |
كليد واژه: گروه درماني مبتني بر هوشياري فراگير، آموزش مهارتهاي مطالعه، اضطراب امتحان، اضطراب صفت |
![]() |
نسخه قابل چاپ |