پاسخ به:مقالات تجارت الکترونیکی
جمعه 25 فروردین 1391 10:26 AM
قانع سميه، قانع ويكتوريا |
همايش ملي تجارت الكترونيكي 1386;3 و 4 آذر ماه 1386(4) |
کلید واژه: مهندسي مجدد، ساختار سازماني، تبليغات، روش هاي بازاريابي، سازمان مجازي |
خلاصه:
پياده سازي موفقيت آميز برنامه استراتژي شامل مراحلي است که براي رسيدن به اهداف استراتژيک شرکت بکار مي رود. يکي از مهم ترين و اساسي ترين مراحل آن، تغيير ساختار سازماني يا بعبارتي بکارگيري تاکتيک هاي مهندسي تغيير متناسب با برنامه مدون استراتژي تجارت الکترونيک مي باشد. اين تغييرات در قالب فرآيندهايي از جمله مهندسي مجدد ساختار سازماني و همسو سازي رسالت شرکت، تحليل روش هاي حضور شرکت در خدمات بازار ،مقايسه بازارهاي الکترونيکي با سيستم اطلاعاتي درون شرکت و در نهايت ايجاد شبکه بين شرکاي کسب و کار از طريق سازمان تجاري با بکارگيري زيرساخت هاي رابطه اي جهت تبادل اطلاعات، به شرکت تزريق مي گردد. در اين مقاله قدم به قدم به بستر مورد نياز تغييرات در سازمان جهت پذيرش استراتژي هاي تجارت الکترونيک خواهيم رسيد |