پاسخ به:مقالات تجارت الکترونیکی
جمعه 25 فروردین 1391 10:08 AM
محسني مقدم مرتضي |
همايش ملي تجارت الكترونيكي 1386;3 و 4 آذر ماه 1386(4) |
کلید واژه: |
خلاصه:
سازمان هاي کوچک و متوسط که با مدل تجارت الکترونيک سازگار مي شوند بايستي اغلب يک تغييرات برجسته اي را در مراحل تجاري سازمانشان درست کنند و به اين طريق با مشتري ها و تامين کننده ها معامله کنند. کوتاهي در جهت اين دسته از تغييرات مي تواند تهديدي براي وجود سازمان ها باشد و اين است که طرح ريزي هاي استراتژيک اين چنين مهم است. مراحل مديريت استراتژيک تجارت الکترونيک بر پايه مدل تجارت سنتي و استراتژي مديريتي است. اين مراحل سيستماتيک در برگيرنده 4 مرحله وابسته دروني است. |