استرالياييها و تماشاي 101 ميليون بار فيلم طي دو سال
سه شنبه 20 اردیبهشت 1390 10:27 PM
يك تحقيق جديد سينمايي در استراليا نشان ميدهد 100 فيلم سينمايي داخلي كه در فاصله سالهاي 2007 تا 2009 اكران عمومي شدهاند، بيش از 101 ميليون بار توسط تماشاگران تماشا شدهاند.
اين تحقيق بر اين نكته دلالت ميكند كه محصولات سينمايي در اين كشور داراي يك عمر طولاني هستند. تحقيقكنندگان به اين نكته اشاره ميكنند كه در شرايطي كه طبع و ذائقه تماشاگران بينالمللي مدام در حال تغيير است، تماشاگران استراليايي روش و شيوه خاص فيلم ديدن را دارند.
تماشاگران استراليايي همچنان ارتباط خود با فيلمهاي داخلي را حفظ كرده و پس از پايان زمان اكران عموميشان، آنها را از طريق اينترنت، ويدئو، تلويزيون كابلي و دي وي دي تماشا ميكنند.
روث هارلي مسئول اين تحقيق ميگويد: خود ما هم در آغاز كار به نتيجهاي كه گرفتيم باور نداشتيم، ولي واقعيت امر اين است كه مردم استراليا علاقه خاصي به محصولات داخلي دارند و با گذشت زمان، علاقهشان به محصولات قديميتر بيشتر ميشود.
در تحقيق هارلي و همكارانش روي اين نكته تأكيد ميشود كه فيلمهاي استراليايي در طول 2 سال گذشته حدود 10 درصد از كل فروش گيشه سينماهاي كشور را در برگرفتهاند.
اما در همين زمان، سهم فيلمهاي استراليايي در بازار ويدئو بيش از 60 درصد بوده است.
بر اساس همين گزارش است كه محققان ادعا ميكنند فيلمهاي استراليايي در درازمدت نه تنها ضرر نميكنند بلكه سودآور هم هستند.
هزينه معمول توليد يك فيلم سينمايي در استراليا بين 3 تا 5 ميليون دلار است و اگر فيلمي در جدول گيشه كمتر از3 ميليون دلار هم فروش كند، فروش موفقيتآميز درازمدت آن در بازار ويدئو، باعث كسب سود براي تهيهكنندگانش ميشود.
چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1.نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا 2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا 3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا 4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا
پل ارتباطی : samsamdragon@gmail.com
تالارهای تحت مدیریت :
مطالب عمومی کامپیوتراخبار و تکنولوژی های جدیدسیستم های عاملنرم افزارسخت افزارشبکه