0

از تجربیات ایران در برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ استفاده خواهیم کرد

 
labeik_ya_khameneei
labeik_ya_khameneei
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : دی 1389 
تعداد پست ها : 1819
محل سکونت : آذربایجان غربی

از تجربیات ایران در برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ استفاده خواهیم کرد
پنج شنبه 18 فروردین 1390  11:44 PM

ارگین ازکوجور، لیدر ترکیه در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران:

از تجربیات ایران در برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ استفاده خواهیم کرد

حضور تیم های مطرح جهان در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران نشان از سطح بالای این مسابقات دارد .
به گزارش آنا ، ارگین ازکوجور، لیدر تیم ترکیه ، با اظهار خوشحالی، برای حضور در این مسابقات گفت : برای اولین بار است که به ایران سفر کرده ام و تاکنون نیز از میزبانی ایرانی ها بسیار خرسندم .
لیدر ترکیه افزود : در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه بوغازای چی استانبول در لیگ فوتبالیست استاندارد (نائو) در این مسابقات حضور پیدا کرده است که امیدواریم با توجه به عملکرد خوب این تیم در مسابقات جهانی صاحب عنوان قهرمانی شویم ، هرچند تیم آلمان که از مدعیان جهانی این لیگ است به عنوان رقیب اصلی ما محسوب می شود .
وی با اشاره به اهداف حضور تیم کشورش در این مسابقات گفت : دیدن کشور ایران ، کسب تجربه جدید ، شناخت تیم های مطرح جهان و کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ از مهم ترین دلایل حضور تیم ما در این مسابقات است .
لیدر کشور ترکیه افزود : طی چند ماه آینده مسابقات جهانی روبوکاپ در کشور ترکیه برگزار خواهد شد و بنده به نمایندگی از کشورم ضمن حضور در این مسابقات، با چگونگی برگزاری مسابقات آزاد ایران آشنا شده و از تجربیات این مسابقات در برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ در کشور خود استفاده خواهم کرد . چرا که استاد بنده از مسوولان سازماندهی مسابقات جهانی روبوکاپ است و مطمئناً می توانم تجربیاتم را به استادم منتقل کنم.
ارگین ازکوجور یادآور شد : حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران باعث می شود که ضمن کسب تجربه نکات ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با توجه به سطح بالای این مسابقات امیدوارم شناخت خوبی از تیم های مطرح جهان کسب کنیم .
وی با اشاره به مقام های کسب شده این تیم در مسابقات مختلف گفت : تیم ما 10 سال است که در مسابقات مختلف جهانی همچون استرالیا ، سنگاپور ، چین ، آمریکا و آلمان حضور داشته و در مسابقات 2006 آلمان در بخش رقابت فنی موفق به کسب مقام اول جهان شد . هم چنین در مسابقات جهانی 2010 سنگاپور نیز در لیگ شبیه ساز امدادگر مقام اول را به دست آورد .
لیدر تیم ترکیه در ادامه به حمایت مسوولان کشورش برای توسعه علوم رباتیک و صنعتی شدن تحقیقات رباتیک اشاره کرد و گفت : دانشگاه ما 10 سالی است که به صورت جدی از علوم رباتیک حمایت می کند و موسسه دولتی در کشور ما وجود دارد که طرح های تحقیقاتی مان را به آن ها تحویل می دهیم و آن ها از دولت بودجه پژوهشی دریافت می کنند . هم چنین موسسه ای تحت عنوان تکنو پارک در دانشگاه ما راه اندازی شد که محل گردهمایی محققان رباتیک است و در این موسسه روی طرح هایی در زمینه های مختلف به عنوان مثال در زمینه نساجی کار کرده و به صنایع مربوطه تحویل می دهیم و زمینه کاربردی شدن و صنعتی شدن طرح های تحقیقاتی مان را دولت انجام می دهد .
وی در پایان با تشکر از مسوولان برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران ، این مسابقات را در سطح جهانی دانست و گفت : در این چند روز مراحل پذیرایی ، استقبال ، اسکان و ثبت نام با نظم و انضباط خاصی انجام شده است که نشان از توانایی ایران در برگزاری این مسابقات دارد .

09:59:08 1390/01/18

 

حسین  منی و انا من حسین

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها